#1 RECENZJA: Under Twenty, Intence Anti! Ance, peeling 3°

Witam was kochani :-)


   Dzisiaj przychodzę do was z moją pierwszą recenzją produktu do twarzy Under Twenty. 
   Under Twenty Intense Anti! Ance, peeling 3°. Eliminacja zaskórników, regulacja sebum, głębokie oczyszczanie. 24H intensywnie przeciw trądzikowi. Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych. Aktywny salicylan sodu, witamina PP, kwas mlekowy, cząsteczki pilingujące, witamina E,wyciąg z kory wierzby. Testowany dermatologicznie.

    
    Cena: około 14 zł za 150 ml
Peeling ma niebieski kolor i zawiera małe ciemno niebieskie drobinki. Ma dość rzadką konsystencję co czyni go naprawdę wydajnym produktem. Bardzo łatwo się go rozprowadza, dzięki czemu niewielka ilość pokrywa całą twarz. Zapach kosmetyku jest świeży i orzeźwiający typowy dla kosmetyków do twarzy. Osobiście Bardzo go lubię. Jeżeli chodzi o działanie, to już po pierwszym użyciu poczułam poprawę. Moja skóra stała się przede wszystkim gładsza. Najmniejsze niedoskonałości zniknęły, a większe zaczęły się zmniejszać. Sama nie wierzyłam w to co widzę. Przy regularnym stosowaniu trądzik widocznie się zmniejszył. Według zaleceń producenta produkt powinno stosować się 2-3 razy w tygodniu. Ja używam go znacznie częściej.
<3
Nawet nie wiecie ile radości dało mi robienie takich zdjęć i pisanie czegoś czego jeszcze nigdy nie robiłam. Mam nadzieję że poszło mi dobrze. Koniecznie dajcie znać w komentarzach. :-) Trzymajcie się i do zobaczenia. 

Komentarze

Popularne posty