6 Niezbędnych rzeczy w mojej szafie

Cześć kochani witam Was bardzo serdecznie i zapraszam do czytania :-D. 

 Dzisiaj pokażę Wam część mojej garderoby.

 1. No to tak, mojej szafy nie wyobrażam sobie bez szpilek 

 
Po prostu krótko mówiąc szpilki haha. 
2. Drugą rzeczą bez której nie wyobrażam sobie mojej szafy są to sukienki/spudniczki.
Myślę, że każda kobieta powinna mieć w swojej szafie jakąś sukienkę czy spudniczkę i chyba każda kobie ma w swojej szafie jakąś sukienkę, chociaż nie zawsze ją nosi. 
3. Trzecią rzeczą bez której nie wyobrażam sobie mojej cudownej garderoby jest to kurtka jeansowa. 
Od zawsze miałam kurtki jeansowe, jak narazie mam ich tylko cztery. 
4. Czwartą rzeczą bez której nie umiem żyć są to jeansy,
 
Które tutaj noszę non stop na taką pogodę są po prostu idealne. 
5. Kolejną rzeczą to już będzie piąta to będą kochani koszule, 
 
bez których sobie też po prostu nie wyobrażam istnienia mojej gatderoby. 
6. Ostatnią rzeczą bez której po prostu nie mogę się rozstać są T-shirty,
ja bardzo lubię T-shirty z jakimiś nadrukami, napisami, koronkami,z ramiączkami, bez ramiączek. Zawsze je noszę, i nosić CHYBA będę i zawsze są w mojej szafie. 

Mam nadzieję, że ten szybki Tag Wam się spodobał, jestem ciekawa bez czego Wy nie wyobrażacie sobie swojej szafy. Jeżeli możecie to piszcie w komentarzach. 

 Do zobaczenia, buziaki paaa

Komentarze

Popularne posty