PIELĘGNACJA TWARZY

Witam was kochani bardzo serdecznie. Dzisiejszym tematem dnia będzie moja codzienna pielęgnacja twarzy.

            Poranna pielęgnacja twarzy. 

1. Używam żelu, który polecił mi stosować z dermatolog, a mowa tu o antybakteryjnym żelu filmy Pharmaceris. 

2. Używam również kremu nawilżającego tej samej firmy co żel. 



Kolejnymi produktami, które używam do mojej codziennej pielęgnacji cery jest puder prasowany z firmy Rimmel. Na temat którego wypowiadałm się już szybciej. Do ust najczęściej używam EOS, który idealnie nawilża moje usta.

 Wieczorna pielęgnacja

1. Do wieczornej pielęgnacji używam tego samego żelu co rano. Makijaż zmywał specjalnymi chusteczkami do tego przeznaczonymi. No i oczywiście nie mogę zapomnieć o moim przecudowny w kremie Epiduo, dzięki któremu już po pierwszym użyciu było widać polepszenie się stanu mojej cery. 



No dobra kochani to teraz Wasza kolej napisać, czego Wy używacie do pielęgnacji twarzy. 

A tym czasem żegnam się z Wami do zobaczenia pozdrawiam, paaaa :-*


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty